...

"Be the change you want to see in the world"

2011. 05. 10.

FÜGGŐleges 2011

Idén immár 13. alkalommal került megrendezésre a FÜGGŐleges keresztyén ifjúsági konferencia, ezúttal Kolozsváron! Téma: De hol a határ? II. SZEX feketén fehéren.
Számo
mra azért volt különleges ez az idei konferencia (amellett, hogy egy nagyon érdekes és fontos témát vitatott), mert idén nem résztvevőként, hanem szervezőként, (sőt mitöbb) moderátorként vettem részt rajta.
Nagyon hálás vagyok Istennek azért, amiért belehelyezett engem ennek a konferenciának a szervezésébe. Új embereket ismertem meg, akikben új batátokra, testvérekre találtam, akik állandóan mellettem álltak, biztattak, bátorítottak és mindezt szeretettel tették :) Nagyon köszönöm! :)

Bővebben a konferenciáról itt: Május 6 (péntek) és május 7-8 (szombat, vasárnap)

1 megjegyzés: