...

"Be the change you want to see in the world"

2010. 01. 03.

Évzáró az ifivel

Egy újabb évnek érkeztünk a végéhez! Nekem nagyon hiányozni fog a 2009-es esztendő, mert rengeteg áldást kaptam ebben az évben. Rengeteg táborozáson, evagélizációs alkalmon és konferencián vehettem részt! Az Úr nem hagyta, hogy unatkozzak és azt hiszem ebben az évben kerültem hozzá a legközelebb. Ebben az évben tapasztalhattam meg a csodáit és közelségének boldogító erejét leginkább.
Mindez azonban nem történhetett volna meg, ha nem tartoznék egy olyan csodálatos ifjúsági közösséghez, amely bár néha elszomorít, néha idegesít, néha széthúz, de amely mégis Istenhez tartozik és ezért ha Őrá figyel akkor egy nagyon erős ellensége tud lenni a Sátánnak.
Óév utolsó estéjét is ezzel a kis csapattal tölthettem. Csodálatos érzés volt úgy átmenni az Új évbe, hogy közben a mi hatalmas Istenünket dicsőíthettük és Neki adhattunk hálát mindenért ami velünk történt az elmúlt évben!
Így kiértékelve az évet azt mondhatom, hogy a mi Istenünk nagyot alakított 2009-ben is!
Meggyőződésem, hogy ha még több időt szánnék Istenre, az életem még boldogabb és kiteljesedettebb tudna lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése